Annons:
Etikettsjukdomar
Läst 887 ggr
pPinglan
1/29/15, 12:31 AM

urinvägsinfektion? hjälp

Hejsan jag har i ca 1-2 år haft svårt med kissandet i perioder. Jag känner mig jätte kissnödig men när jag sitter på toaletten kommer det bara någon droppe.. Vad kan det vara? Snälla hjälp mig!

Annons:
Spöket
1/29/15, 12:42 AM
#1

Gå till läkare och få det undersökt.

Multi vad?

[Udoon]
1/29/15, 12:55 AM
#2

har du haft problem så länge😮 gå till läkaren, jösses.

Trollan92
1/29/15, 12:19 PM
#3

Har du haft de i 1-2 år? Då borde besvären va väldigt allvarliga ifall det är UVI. Jag har haft de mycket å några gånger gick de så långt att jag fick jätte ont i nedre delen av ryggen. Det hjälper stt dricka surt som citron, äppelcidervinäger och tranbärssaft. Tranbär hjälpte mig mest :)

OlgaMaria
1/29/15, 1:46 PM
#4

Har du ont över huvud taget?

Man kan ju ha lite överaktiv blåsa och gå och kissa "för ofta". Då kan blåsan signalera att den är full fast den inte är det. Man kan komma till rätta med det genom att låta det gå längre tid mellan toabesöken. Du får hålla dig helt enkelt så länge du kan. Då kan det rätta till sig så signalerna blir mer korrekta. :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Honestyisdead
1/29/15, 2:04 PM
#5

#2-3 Ts skriver "från och till". Inte att det varit konstant.

Man kan ju ha lätt för att få urinvägsinfektioner. Ibland läker dom ut av sig själv.

Ts; du borde kolla upp det.

Trollan92
1/29/15, 2:06 PM
#6

#5 Tack för ditt påpekande precis som vanligt.

Annons:
Honestyisdead
1/29/15, 2:11 PM
#7

#6 Var så god.

[Udoon]
1/29/15, 5:27 PM
#8

#5 det har du ju rätt i, jag bara kom att tänka på dom få gånger jag åkt på eländet och då tog förskräckelsen över🙂

Honestyisdead
1/29/15, 5:35 PM
#9

#8 en väninnas uvi gick upp i njurarna. Så det kan gå riktigt illa.

Aleya
1/29/15, 7:44 PM
#10

Kan vara något som liknar uvi. Heter Interstitiell cystit och har symtom som liknar uvi. Om jag nu stavat rätt. Gå till vc och kolla.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

citytjejen
1/29/15, 7:55 PM
#11

#9 Hemskt när det går upp i njurarna, det gjorde det för mig en gång. 

Så TS, kolla upp för säkerhets skull.

/Christina

Upp till toppen
Annons: