Annons:
Etikettpsykisk-hälsa
Läst 1097 ggr
[Nettan120]
12/22/14, 4:36 PM

Knappt ingen ångest

Nu har allt lättat har nu knappt ingen ångest längre mat ångesten har försvunnit helt. Ångestattacker har jag inga längre när jag väl har ångest väldigt sällan så är den minimal. Allt är nu mera kul är kåt igen sådan sak var minimal för mej under den värsta ångern. Tänker nu mera på sex ofta vilket är normalt för mej då jag är över kåt. Känner mej inte missnöjd med min kropp magen är jag rätt nöjd med dock inte helt nöjd då jag ibland känner mej tjock än. Sen så kan jag uppskatta det lilla som tex att jag bor med världens bästa sambo som ger mej mat och öm kärlek. Så äntligen lättar allt upp via pillerna nu känner jag igen mej själv lite mer. Har börjat gå upp i vikt matvrak som jämt tänker på mat via min medicin. Känner värdet av det livet get mej allt från min kanin. Till sambo och till och med min mamma är värld mej. Hoppas att vi reder ut allt nu när allt lättar jag och mamma. Börjar tänka annorlunda straffar mej själv gör jag inte nu mera heller. Dock gör mirtazapinen mej dålig i magen på morgonen och ibland orkeslös även svag i musklerna men sådant tar jag för att må bra. Kan även säga att jag inte är alkhol sökande längre heller.

Annons:
[Nettan120]
12/22/14, 4:37 PM
#1

Förlåt för långt inlägg ville dela med mej av lyckan

sisela
12/22/14, 5:40 PM
#2

Det var inte för långt. Vad härligt att du känner dig bättre! God jul och njut av livet :)

[Nettan120]
12/22/14, 6:03 PM
#3

Gud jul på dej med :)

-Aida-
12/23/14, 12:07 PM
#4

Kul att du mår bra! 🙂 Fortsätt kämpa på och ha en riktigt fin jul.
God jul!🥳

Upp till toppen
Annons: