Annons:
Etikettgynekologsnack
Läst 795 ggr
Piggelins
12/21/14, 6:12 PM

Urinvägsinfektion, eller?

Hej! Jag har nyligen börjat få lite problem. Jag blir plötsligt otroligt kissnödig, det går på bara några sekunder, och får då jätte svårt att hålla mig. Jag har dock inte ont och känner mig inte heller småkissnödig så som man brukar vid urinvägsinfektion. Jag har haft oskyddat sex, och det två dagar efter jag tagit uppehåll från p-pillrena för att få mensen, och den kom 1-2 dagar efter sexet. Men jag blödde inte lika mycket som vanligt utan den här gången kom det mest lite "blodklumpar" då och då ist för det vanliga flödet. Tror ni att det ändå kan vara urinvägsinfektion eller är det något annat? Har haft det en gång innan och det är väldigt olikt från hur det är nu.. Tacksam för svar!

Annons:
Aleya
12/21/14, 6:17 PM
#1

Ja gå till gyn eller läkare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Trollan92
12/23/14, 12:38 PM
#2

Könsjukdomar behöver inte smittas så fort. De e inte vanligt att man får symptom så fort heller. UVI kan de mycket väl vara. Är man inte noga med att kissa efter samlag s kan man väldigt lätt få UVI. Jag hade p-piller under 5 år. Hade UVI hela tiden. Läste å läste på olika sajter å på en sajt skrev en tjej att de va hennes p-piller som påverkade UVI. Jag hade stora besvär. På ett halvår hade jag UVI 7ggr! Slutade med mina p-piller å idag har jag inte haft UVI på typ 2 månader :D

Upp till toppen
Annons: