Annons:
Etikettkillsnack
Läst 1067 ggr
*~HamsterHamster~*
2014-10-31 03:38

Fråga om hans nummer hos kassachefen?

Hej,

Idag mötte jag en väldigt trevlig kassör och glömde fråga om numret, vilket jag brukar göra nufrtiden för att jag inte orkar vänta på att män frågar mig och för att jag vill bygga upp självkänslan osv. dessutom var han väldigt trevlig och jag skulle vilja komma i kontakt med honom 😃

aja hursomhelst är den affären mer än en timme bort från mig, det kan dröja en tid tills jag kommer dit igen och det är ju inte alls säkert att han jobbar då eller är vid den kassan jag är vid.

Och nu kommer en konstig del, jag gick in på deras hemsida och det fanns inget mail jag kan vända mig till. dock fanns det nummer till avdelningscheferna och såklart kassachefen. Nu undrar jag om det är jätte konstigt att fråga om ett nummer via kassachefen. Jag har ju egentligen ingetning att förlora förutom lite pengar på mobilen.

Är inte helt hundra på om jag ska göra det, också om jag egentligen inte har något att förlora, jag kan ju egentligen bara vinna. Jag brukar inte tycka att saker är pinsamma längre eftersom jag börjat acceptera saker hur de är helt enkelt. Det är faktiskt ganska skönt att tänka på det viset. Som i en annan tråd jag var i är ju det värsta som kan hända att jag lär mig något.

Men är det jag vill göra okej, eller bara rejält konstigt?

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
[rumelle]
2014-10-31 05:27
#1

En bra chef ger inte ut sina anställdas/kollegors telefonnummer hur som helst. Däremot kan du ju ge ut ditt eget nummer, be om att det vidarebefordras och hoppas på det bästa.

[Thiah]
2014-10-31 06:17
#2

Säger som #1 att en chef inte bör (får han ens?) ge ut nr men du kan ge ditt och be att det vidarebefodras.

*~HamsterHamster~*
2014-10-31 09:56
#3

Ja jo tänkte på det, tack för svaren 🙂

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

ChristineL
2014-10-31 13:13
#4

Nej, dom lämnar inte ut telefonnummer hur som helst.

[[Rosmarmelad]]
2014-10-31 14:05
#5

Okej att du vill bygga upp ditt självförtroende och allt, men att ringa någons chef och be om någons telefonnummer är bara konstigt. Det är gränslöst, och en gränslös människa blir inte omtyckt.

*~HamsterHamster~*
2014-10-31 14:17
#6

Okej, tack för svaren. förstår det nu tror jag, det var därför jag fråga ^^

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
Upp till toppen
Annons: