Annons:
Etikettkillsnack
Läst 4780 ggr
Anonym
Anonym
10/27/14, 9:42 AM

Han får ont av sex

Min pojkvän har nu på senare tid börjat få ont under tiden/efter sex! Är lite bekymrad över detta.. Han säger att det känns som jag har något i mig som trycker på snoppen så han får så himla ont.. Någon som vet vad det kan vara?? Tacksam för hjälp:(

Annons:
Skogsraah
10/27/14, 9:57 AM
#1

Tycker det absolut bästa han kan göra är att uppsöka vård! Ingen expert inom ämnet, men om det plötsligt börjat göra ont under sex, utan någon självklar anledning, får han garanterat bäst hjälp av någon på VC som kan!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Anonym
Anonym
10/27/14, 10:06 AM
#2

Gissar att det är jag som måste det? Eftersom han tycker det känns som jag "har något i mig"..

Skogsraah
10/27/14, 10:16 AM
#3

#2 Har du känt efter noga själv? Det känns ju lite som att du också borde få ont ifall han får det… Hmm, ja det kanske är bäst att ni båda går? Men visst bör du gå till VC i sådana fall om ni är så pass säkra på att det är något "i dig"

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Anonym
Anonym
10/27/14, 3:32 PM
#4

Min pojkvän kan ibland få ont i snoppen om vi har knullat hårt och han stött i "botten" på mig. Då tar det ju emot och snoppen stöter på så att det kan kännas för honom som om där är något i vägen men det är ju bara för att det inte finns plats och toppen av snoppen stöter emot.

Då brukar jag ju också känna av det, när han stöter emot botten, men inte alltid.

Provat att byta ställning och att han inte ska stöta snoppen så djupt i dig.

IceTee
10/28/14, 5:29 PM
#5

Tycker definitivt han ska söka vård!

Medarbetare på Skor iFokus

[Forest]
10/30/14, 9:30 AM
#6

Du får inte ont så det låter som att det är han som behöver söka vård. Sen kan det vara bra att även  du med kollar upp dig.

Annons:
Falurven
10/30/14, 6:47 PM
#7

Kan det inte vara så enkelt att du behöver gå på toaletten före? xD Man kan ju bli ganska trång och "hård" om  man är hård i magen.

Mvh Nathalie

Anonym
Anonym
10/30/14, 7:25 PM
#8

Hur får man fram det på ett bra sätt? Sen undrar jag också för han har knottror precis under ollonet, där förhuden slutar, han säger att det blir så för vi haft mycket sex men tänk om det är nå annat?

hhejlollo
10/30/14, 7:34 PM
#9

Det är inte en könssjukdom då? Jag har aldrig hört eller sett att någon som har så?

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

IceTee
11/1/14, 2:06 PM
#10

#8 knottrorna är antagligen talgkörtlar eller penila palper (tror jag det hette?) och är helt normala! (Alla killar jag varit med har haft dem, men är han orolig kan han alltid gå till ungdomsmottagningen, eller en läkare om han är för gammal)

Medarbetare på Skor iFokus

Anonym
Anonym
12/5/14, 11:46 PM
#11

Nu har vi båda kollat oss och allt ser bra ut. Han har fortfarande ont när vi har sex och vi har provat både olika ställningar, extra långt förspel osv. Har ni några tips?!

IceTee
12/7/14, 5:14 PM
#12

 Du kanske är torr? Testat glidmedel?

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: