Annons:
Etikettsexualitet
Läst 27020 ggr
Valkyrija
2014-09-22 01:38

Sexleksak har fastnat!!!

HAHAHA vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Hade sex med min pojkvän och en sexleksak fastnade i fiffin… Panik!! Det är en tunnel som man sätter på penis med små taggar på i silikon och den har åkt in i livmodern… Snälla. Tips på hur man kan få ut den!? Jag är seriös.. :(

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
demonoidz
2014-09-22 01:42
#1

Har du testat att dra ut den med en galge?

Cindy S
2014-09-22 01:46
#2

Åk till akuten. Ring i alla fall till sjukhus på en gång. I värsta fall kan du ju behöva opereras om den vandrar uppåt eller du svullnar. Stick inte in något och böka runt! Låter farligt.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Honestyisdead
2014-09-22 02:03
#3

Ring en gynekolog.  Låter dock märkligt att den skulle ha kunnat komma in i livmodern.

MoaL
2014-09-22 02:04
#4

In i livmodern? Det låter stört omöjligt, saker kan inte bara "åka in" i livmodern. Du måste mena att sexleksaken är kvar inne i slidan? Och antagligen ganska långt upp, men du behöver ändå inte vara orolig. Ingen sexleksak du stoppar in i "fiffin" kan åka upp i livmodern. Glad

Undvik galgar (borde vara rätt självklart, vem stoppar in en galge i musen?) och allt som kan skada dig invärtes. Sätt dig på huk och känn efter med fingret var leksaken är.  Slidan är inte hur djup som helst, du borde kunna känna den. Försök dra ut den med ett eller ett par fingrar. Använd gärna glidmedel eller olja så att det glider lättare. Är det svårt att dra ut den med fingrarna, försök krysta ut den tills du får grepp om den. 

Du kan i alla fall vara helt lugn för att det inte är något farligt. Är det jättesvårt för dig och din pojkvän inte heller lyckas, så är väl sista utvägen att fara till en gynekolog. 🙂

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Valkyrija
2014-09-22 02:08
#5

Tack för svaren! Når den endast med fingertoppen.. :( Har försökt krysta ut den men den rör sig inte ur fläcken.. Ringde sjukvårdsupplysningen men fick inte jättemycket till svar. Kan jag behöva opereras!? :o Den sitter där det är mjukt.. :( inte i början där de är lite hårdare kanter :(

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Cahira
2014-09-22 02:10
#6

Din kille kan inte få tag på den? Försök slappna av.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
MoaL
2014-09-22 02:18
#7

#5 Som sagt, du behöver inte vara ett dugg rädd. Du kommer inte att behöva opereras, den är INTE i livmodern utan bara uppe i slidan. 🙂 Eftersom den inte är slät utan knottrig, så glider den inte lika lätt och är antagligen bara inte lika enkel att dra eller krysta ut som någonting med slät yta. Det betyder inte att det är omöjligt eller kräver operation. Slappna bara av och försök ta ut den själv, samtidigt som du krystar. Är det väldigt svårt så väntar du bara till morgonen och ringer till gyn, så får du komma dit så plockar de ut den åt dig. 🙂 Att vara rädd och orolig gör att du spänner dig och då är det bara svårare att försöka få ut den. Var inte det, det är ingenting farligt.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Valkyrija
2014-09-22 02:21
#8

Nej han har också försökt :( Tack MoaL! Ska fortsätta försöka men går det inte så får jag ringa gyn imorgon. Tack så mycket för alla svar! En viktig läxa har jag i alla fall lärt mig.. Använd ALDRIG en sådan där igen! :D

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Cotast
2014-09-22 02:52
#9

Jag var med om en liknande situation förra året.

Min pojkvän tyckte vi skulle testa en ny leksak och lik förbannat så "fastnade" den för långt upp för att jag själv skulle nå den. Dock fick min pojkvän ut den efter en jäkla massa avslappning och djupa andetag. Pkus typ en timmes "förspel" för att bli upphettsad nog att han skulle få in en bra bit av sin hand i slidan och "nypa" tag i den för att få ut fanskapet. 

Resterande kvällen var väldigt awkward och slängde skräpet därefter.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

IceTee
2014-09-22 10:03
#10

Testa att lägga dig på rygg med böjda ben och fötterna i golvet, lyft sedan lite på rumpan, det brukar "öppna" lättare! Man får prova sig fram lite kanske, men det brukar vara det lättaste sätter att nå långt in, och använd två fingrar med olja eller glidmedel på!

Medarbetare på Skor iFokus

Honestyisdead
2014-09-22 11:12
#11

Testa sitt på huk och krysta och dra med fingret. Och som någon redan skrev kommer du inte behövas opereras. Får du inte ut den själv plockar dn gynekolog lätt ut den.

Valkyrija
2014-09-22 14:16
#12

DEN ÄR UTE!! Min pojkvän lyckades dra ut den :D Tack för alla snälla svar haha

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: