Annons:
Etikettsexualitet
Läst 12245 ggr
Anonym
Anonym
9/18/14, 2:45 PM

Erfarenhet av parklubben Par i Hjärter?

Min sambo och jag har sedan en tid pratat lite om att gå på parklubb tillsammans. Min sambo har haft väldigt många sexpartners genom åren medan jag har ett ganska fåtal att skryta med. Jag har tidigare gått på BDSM-klubbar men dock inte tillsammans med min partner. Så vi är ganska nyfikna och förväntansfulla båda två! 

Men som sagt, nu har vi hittat klubben Par i hjärter som ligger i Solna utanför Stockholm. Det är en klubb som är enbart för par, verkar vara rätt okej när man läser om klubben, men sen vet man ju aldrig före man varit där. De har möjlighet till en provkväll som man kan utnyttja innan man bestämmer sig för att köpa ett medlemsskap.  Är det någon som varit där eller har ni någon annan parklubb/swingersklubb i Stockholm som ni rekommenderar? Helst vill vi ha en parklubb med lite yngre åldrar - då vi är 25 och 27 år.

Annons:
citytjejen
9/20/14, 12:27 PM
#1

Jag gillar Par i hjärter, trevligt ställe med blandade åldrar. När vi varit där så har det varit alltfrån ca 20 år upp till 65-70. Sen finns ju vissa kvällar som kallas Club 20-40 då man måste vara mellan 20-40 (har dock inte varit med då eftersom min man är över 40).

Fixa provmedlemskap och gå dit och se vad ni tycker, föreslår jag!

/Christina

Anonym
Anonym
10/4/14, 11:13 AM
#2

Tack för ditt svar! Vi har fått ett provmedlemsskap och ska gå dit ikväll! Är jättenyfiken och ser fram emot det! Jag återkommer med ett omdöme senare :D

Anonym
Anonym
10/4/14, 11:13 AM
#3

Tack för ditt svar! Vi har fått ett provmedlemsskap och ska gå dit ikväll! Är jättenyfiken och ser fram emot det! Jag återkommer med ett omdöme senare :D

[Rhodugune]
10/4/14, 3:43 PM
#4

Lycka till, hoppas det känns som det är något för er, ser fram emot att få höra hur det kändes. :)

citytjejen
10/5/14, 9:29 PM
#5

#2 Vad spännande! Ser fram emot att höra vad ni tyckte🙂

/Christina

Anonym
Anonym
10/7/14, 10:43 PM
#6

Vi var väldigt nöjda! Mycket trevlig stämning, väldigt blandat med åldrar och bra bemötande! Vi skaffade ett medlemsskap och planerar redan in nästa besök! :)

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: