Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 1897 ggr
Fridaaaa
8/31/14, 1:58 PM

Sexiga underkläder

Vart köper ni sexiga underkläder?
Skriv gärna butiken/sidans namn också.

(Man tycker olika vad som är sexigt men skriv just där du tycker att du köper sexiga underkläder)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Eriikaa
8/31/14, 2:53 PM
#1

Köper från både butik och via nätet, så valde annat ;) New Yorker tycker jag har ett väldigt bra utbud. Och på nätet har jag köpt från topshop.se, kleopatrasunder.se, dresslink.com samt sidor som även säljer sexleksaker. :)

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

Nelley
8/31/14, 2:53 PM
#2

Jag tog annat för jag köper på båda, inte så att man skäms eller något. ;)

Honestyisdead
8/31/14, 3:59 PM
#3

Köper aldrig sexiga underkläder. Antingen göms de ju under kläder eller så är de av ;) Skulle jag köpa det blir det i butik så jag kan känna klämma och prova.

[SisselaJ]
8/31/14, 6:17 PM
#4

Tycker ofta storlekar på underkläder är så himla olika så vill helst prova innan. annars finns det en stor risk att det blir helt fel!

Portie
8/31/14, 8:58 PM
#5

Köper oftast i butik. New Yorker har en hel del roligt.

Praefatio
8/31/14, 11:04 PM
#6

Butik eftersom jag har vissa kriterier. T.ex. att tygbiten precis i grenen måste vara tillräckligt stor på spetstrosor, så att man kan ha trosorna en hel dag utan att underlivet blir alldeles irriterat.

Fast jag köper väldigt sällan sexiga underkläder längre. Min karl bryr sig verkligen inte om vad han klär av mig 😛

Annons:
fruktgumman
9/1/14, 8:36 AM
#7

Nästan alla underkläder köps i butik så man vet vad man får. Men sexiga.. nej det kallar jag dom inte. Jag vill ha bekväma underkläder snarare.

nlinds
9/1/14, 11:38 AM
#8

Både i butik och på nätet :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Scorpio97
9/1/14, 3:35 PM
#9

Har aldrig köpt underkläder med enda syftet att dom ska vara sexiga, men jag köper alltid underkläder i butik. BH är hopplöst att köpa på internet, för storleken blir alltid fel tycker jag.


//Jessie

lisinda
9/1/14, 4:05 PM
#10

både butik och nätet hunkmöller har riktigt snygga underkläder och evasunderkläder.se är också en bra sida. Där man fyller i sin bh storlek och va man än beställer så passar de perfekt!

Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker  medarbetare cockerspaniel ifokus   

Kadoor
9/1/14, 4:27 PM
#11

Inte för att jag köper sexiga underkläder, utan köper de jag tycker är bekväma och samtidigt snygga. Men jag köper alltid i butik, just för att jag är osäker på bh storleken då jag kan ha två olika beroende på vilken bh det är.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

citytjejen
9/1/14, 5:18 PM
#12

Jag handlar alltid i fysisk butik så att jag kan prova och känna på plats så att säga. Handlar oftast på H&M, Lindex, Åhléns eller i någon sexbutik.

/Christina

[Ily143]
9/1/14, 9:35 PM
#13

Victorias Secret helt klart!! Köper via nätet eller om jag är utomlands där dom har VS :) Köper bara underkläder där ifrån både sexiga och "vanliga"

Annons:
Afturelding
9/2/14, 9:31 AM
#14

Än har jag inte hittat What Katie Did i fysisk butik i Sverige, så jag köper mest på internet. Ibland har man tur och hittar andra som har retromodeller dock 🙂

Ja, och så syr jag ju en del, men det handlade inte frågan om.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: