Annons:
Etikettkillsnack
Läst 903 ggr
Anonym
Anonym
2014-08-17 23:26

Förvirring

Jag är otroligt förvirrad och behöver stöd. För ett tag sedan så skulle jag och min kille ut och resa. Jag bjöd och tänkte att det skulle bli mysigt. Tills bomben kom från hans sida: jag har inga kärlekskänslor för dig mer. Detta sker bara dagar innan avresa. Jag hade inte något återbetalningsskydd på resan så han fick hänga på. Han hade även valet att stanna hemma. Han kom med och det gick bra att resa. Jag tänkte att där är det finito mellan oss. Vi behöver inte umgås efter det. Men ne ne, nu vill han bjuda mig på en resa. Och det går inte ihop i min skalle. Han gör slut, under resan har han inte gjort någon kärleksförklaring. Men bjuda på en ny resa vill han. Förklara gärna någon som är utifrån vad som sker. Tacksam för alla svar. För jag kan inte få rätsida. :(

Annons:
jojjon
2014-08-17 23:49
#1

Fråga honom vad han vill.

Huygens
2014-08-18 00:01
#2

Fråga honom ifall han kan definiera vad det är för typ av relation ni har.

Anonym
Anonym
2014-08-18 06:13
#3

#1 #2 jag har frågat och han säger bara vänner. Men detta tär på mig. Jag tycker att man kan inte vara vän i detta läget och har sagt det. Och att bjuda på en sådan resa känns helt fel. Jag får nog säga helt stopp.

jojjon
2014-08-18 10:09
#4

Det tycker jag att du ska säga. Inte utsätta dig för saker som hör det onödvändigt svårare i ditt fall. Han vill bara vara kompis men vill bjuda på resa? Nej, säg stopp tycker jag :) lycka till!

ChristineL
2014-08-18 16:35
#5

Jag förstår faktiskt inte problemet. Han har gjort slut, men vill fortsätta vara vän med dig. Vill du fortsätta vara vän med honom? Om inte så är det ju bara att säga tack, men nej tack.

Upp till toppen
Annons: