Annons:
Etikettsjukdomar
Läst 1401 ggr
[melonen]
7/26/14, 3:27 AM

Könssjukdom, vilken isf??

Har legat med en kille nu ett x-antal gånger. Pratade om könssjukdomar först vid ett annat tillfälle och han hade inget sa han. Sedan nu i 2 dagar har fet kliat oändligt för mig där nere, har rejäla flytningar som både luktar och ser motbjudande ut, brunliknande, vitt gegg och inuti är det fruktansvärt trångt - alltså så trångt som det inte ska vara normalt, svider även till ibland. Vad kan det vara? Råkade få bromsvätska där nere då vi höll på i ett garage, men tror inte alls att det är orsaken. Berättade för honom och han hade såklart inte testat sig.. *lesstjejgångertusen*

Annons:
Aleya
7/26/14, 1:01 PM
#1

Gå till läkare. Och säg hur det är. Bättre att få hjälp irl än på ett forum.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[melonen]
7/26/14, 1:38 PM
#2

#1 Jo självklart ska jag det, men dessvärre har dom ju inte öppet på helger

Honestyisdead
7/26/14, 1:48 PM
#3

Kan vara klamydia.  Så ha inte sex och kolla genast upp det.

[melonen]
7/27/14, 2:00 AM
#4

#3 Ska ringa umo det första jag gör på måndag. Har inte ens känns minsta lilla sexlust på grund av det här som uppstod nu så.. Fruktansvärt jobbigt bara!

oh-la
7/27/14, 12:11 PM
#5

kan det vara Svamp kanske?

[melonen]
7/28/14, 4:48 AM
#6

#5 mycket möjligt! Hoppas få svar på det så fort som möjligt :)

Annons:
gottaknowsome
7/28/14, 3:51 PM
#7

Jag gissar på Svamp :) Jag brukar ha det precis som du beskriver när jag har Svamp. Ha absolut inte sex förrän det gått över, annars gör du det bara värre! Testa pevaryl på apoteket, det skadar aldrig, hjälper det inte kan du gå till en barnmorska :)

Honestyisdead
7/28/14, 4:08 PM
#8

#7 Ts ska kolla upp det INNAN hon behandlar det som Svamp. Skulle det vara något annat ska man absolut inte behandla med fel medel.

För övrigt brukar man väl inte få brunliknande flytningar vid Svamp.

oh-la
7/29/14, 12:42 PM
#9

#8, Svamp kan ju göra slemhinnorna riktigt irriterade och sköra så de spricker och börjar blöda lite. det kan ge lite brukaktiga flytningar.

sedan ska man definitivt kolla upp det och inte behandla i onödan, framför allt om det nu är något annat än Svamp.

[melonen]
7/29/14, 11:32 PM
#10

Uppdaterar då det skrivits i tråden: 
Var på umo idag och gjorde en gynundersökning, det var väldigt rött, gjorde ont och jag trodde bokstavligen att jag skulle gå sönder. Hon kunde inte se några tecken på Svamp men gjorde ett klamydiatest som jag får svar på en annan dag. Hon tror att det kan bero på bromsrengöringen* som är frätande och att orsaken till att det kliar så djävulskt kan vara för att det läker. Men som sagt, ''utredningen'' fortsätter.. :)

Anonym
Anonym
7/31/14, 1:29 AM
#11

Gonorré är ett alternativ.

Illaluktande flytningar är ett väldigt vanligt symptom, sen tar det ganska kort tid innan du får blåsor i underlivet, ofta varfyllda.

Upp till toppen
Annons: