Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1339 ggr
imsuchadiva
7/21/14, 10:51 PM

Boende - Ullared?

Hoppas det inte gör något att jag ställer den här frågan här på kvinnor i fokus, men tänkte att det är nog väldigt många här inne som varit på Ullared :) Jag och pojkvännen tänkte åka ner och shoppa loss en dag, eller två. Vi tänkte passa på att ta en liten "mini-semster" när vi ändå åker iväg. Så några nätter på ett hotell eller en camping vorre supermysigt. Givetvis är vi ute i sista minuten och vill helst hitta ett boende till nästa vecka. Har ni några tips på boende inom ca 5-7 mil ifrån Ullared? Jag har kikat på gekås egna hotell. Dubbelsäng, dusch och egen toa är ett krav.

Annons:
[Forest]
7/21/14, 10:57 PM
#1

Vilket datum har ni tänkt åka den 30-31 fanns ett rum ledigt på Hotell Hjärtared. Du får gärna säga datumet för kollar man efter plats så kanske det underlättar :) Har själv bara vart boende på campingen i stuga och vart helnöjda alla gånger.

Gia91an
7/21/14, 10:59 PM
#2

Finns en camping i holsljunga mitt emellan svenljunga och ullared. Har VÄRLDENS mysigaste badplats med alltid varmt vatten, och ligger 40 minuter från Ullared. Även i svenljunga finns en camping, men den kan jag inte direkt rekommendera. Men Holsljunga är underbar!

imsuchadiva
7/21/14, 11:21 PM
#3

Helst nästa vecka skrev jag i första inlägget :) men hittar vi inget bra boende nästa vecka så får det bli nästnästa eller ännu längre fram :p Jag ska kolla upp ers tips imorn när jag sitter framför datorn :) tack för tipsen! :)

[Tuulikki]
7/21/14, 11:57 PM
#4

Deras egna hotell eller camping samt Hjärtareds hotell är de som ligger närmast. Jag bor utanför Varberg och här finns många fina campingar, och hotell med för den delen. Vet inte hur det ser ut prismässigt eller vad de har ledigt, men hotellen som finns här i stan är i alla fall Fregatten, Gästis, Stadshotellet, Okéns B&B, Hotell Havanna. Gissar att det finns en del B&B's eller vandrarhem men det går ju Googla :) Finns mååånga campingar och en del stugbyar, i Falkenbergsområdet också. Tar ungefär en halvtimme från både Fbg och Vbg till Ullared :)

Mixxy
7/22/14, 9:26 AM
#5

När vi var ner till Ullared förra veckan så bodde vi på Isaberg Mountain Resort, helt suveränt! Där finns det även massa annat roligt att göra om man gillar friluftsliv. Stugorna är även superfräscha. Campingen ligger ca en timmes resväg från Ullared. http://www.isaberg.com/sv/sommar

squat84
7/22/14, 11:03 PM
#6

Hejsan, jag kan rekommendera Ullareds camping, jag och min bästa vän bodde i en av deras super mysiga stugor, perfekt gångavstånd till G-kås.  Naturen runt om kring är också underbar, ha en trevlig vistelse.

www.theresekostresa.blogg.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: