Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 2950 ggr
Aci
2014-04-24 00:35

Brun hud mellan brösten?

Innan jag började med bh hade jag en form av topp som var som ett typ kort linne eller något sådant. Efter ett kort tag började huden mellan brösten bli brunt och jag vet inte varför. Jag misstänkte att det var för att jag blev varmt och det blev fuktigt och det kanske var Svamp men nu har jag bh i lite olika modeller men det bruna är fortfarande kvar även fast det är mycket torrare nu då det förr ofta var fuktigt… Har någon nån ide vad det kan vara och hur jag får bort det? Ibland är det jättemycket och ibland bara stort som en femma men oftast så är det mellan brösten och går ned som under…

Hjälp?

Annons:
[eevie Z]
2014-04-24 00:51
#1

Jag har också detta problemet… jag brukar skrubba lite i duschen så att det allra värst försvinner, men det blir aldrig helt "vanligt" igen, man kan se att det inte är "rätt" hudfärg där

molam
2014-04-24 01:02
#2

Tror det kan vara svettfläck, vet många som får så

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Agda
2014-04-24 04:19
#3

Jag tycker du ska in till läkare och kolla, just eftersom det ändrar sig i storlek. Kan ju vara Svamp eller eksem och då kan läkaren skriva ut medel för behandling.

[Devya]
2014-04-24 12:23
#4

Jag hade likadant då jag gick i högstadiet - visade sig vara Svamp. Fick en salva och det var borta bara på ett par dagar.

Aci
2014-04-24 15:35
#5

Då ska jag se till att få det upp kollat… Jag har haft det i fyra-fem-sex år

[Devya]
2014-04-24 15:59
#6

#5 Lika bra. Jag hade mitt i ett par år och började sen fundera vad det var då det ett år blev lite större.

Annons:
Upp till toppen
Annons: