Annons:
Etikettpsykisk-hälsa
Läst 7274 ggr
fatcat
2014-03-20 19:36

Bröst!

Vet inte om det är rätt tillfälle eftersom frågan är ganska känslig men är så nyfiken.. Har ni tjejer varit med om killar som gillat att suga på era bröst? I så fall, är det vanligt?

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
lisinda
2014-03-20 19:37
#1

suga på vilket sätt? sexuellt eller annars också? min kille gör det när vi har sex. men annars gillar han bara ta på dem.

Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker  medarbetare cockerspaniel ifokus   

fatcat
2014-03-20 19:38
#2

Ja, sexuellt..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

lisinda
2014-03-20 19:40
#3

ja de 3 jag legat med så har alla gjort det. Jag tror det är väldigt vanligt att killar gillar och gör det

Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker  medarbetare cockerspaniel ifokus   

[EmmiieErixon]
2014-03-20 19:40
#4

det ingår i de erogena zonerna så nej det är varken konstigt på tjejer eller killar.

Fjordell
2014-03-20 19:40
#5

Ja, de flesta killar jag varit med har lagt stor fokus på just brösten under, eller före samlag.😎 Skulle våga påstå att det är rätt vanligt.

Praefatio
2014-03-20 19:42
#6

Skulle vilja påstå att det är mycket vanligt, rent av "normalt", att killar/män (och tjejer, för den delen!) tycker det är upphetsande och mysigt att kyssa/suga/slicka/nafsa på brösten och bröstvårtorna 🙂

Annons:
RoxannaS
2014-03-20 19:44
#7

Ja, ingen av de killarna som jag varit tillsammans med har kunnat låta dem vara i princip. 😛


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
fatcat
2014-03-20 19:46
#8

Okej, tack för svaren. Råkade nämligen gosa med en tjejs bröst i helgen. Ingen aning egentligen om det är skönt för tjejer men har varit med tjejer tidigare som blivit upphetsade av det.. 😞

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Aleya
2014-03-20 19:49
#9

Jag älskar att få mina bröst ompysslade. Helst ska det vara ganska hårt också. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[EmmiieErixon]
2014-03-20 19:50
#10

personligen, min kille gör det ofta och ibland ber jag honom till och med så om tjejen du va med inte antydde till att det va obekvämt eller nått så skulle jag tro att hon uppskattar det, annars hade du troligen blivit undan puttad :)

fatcat
2014-03-20 19:57
#11

Okej, känner mig självsäkrare nu! :) ska vara med henne igen i helgen🙂🌺

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[EmmiieErixon]
2014-03-20 20:19
#12

fråga henne bara annars om hon gillar det då har du ju svaret matat ur handen :)

fatcat
2014-03-20 20:30
#13

Hon verkade inte klaga.. De tjejer jag varit med innan har nästan alltid haft BH första gången vi umgåtts men hon hade ingen alls.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Annons:
[EmmiieErixon]
2014-03-20 20:32
#14

då är det nog lugnt och hon känner sig troligen väldigt säker i sig själv :)

lisinda
2014-03-20 20:45
#15

då är det bara köra på! brösten är ganska känsliga för tjejer och de flesta gillar att få dem stimulerade :) 

Lycka till!

Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker  medarbetare cockerspaniel ifokus   

Skorpion76
2014-03-20 21:57
#16

Jag vet inte om jag gör rätt eller fel som svarar i den här tråden. Kanske borde jag ha startat en egen, men när jag läste kommentarerna i den kom jag att tänka på att jag brukar skriva om amning som förspel när jag skriver på min följetong som handlar om två lesbiska tjejer. Jag brukar helt enkelt beskriva att jag ammar min flickvän när vi har förspel och då kan det se ut så här:

Försiktigt smög vi intill varandra i en alldeles fantastisk tryckare. Efter dansen kysstes vi hett och intensivt samtidigt som vi klädde av varandra plagg efter plagg. Till slut stod vi framför varandra i bara trosor och toppar. Sakta drog vi av dem också och sedan satte jag mig tillrätta i Mariettes bäddsoffa. Hon lade sig i mitt knä och lät sina läppar slutas kring mitt vänstra brö-st.
Efter en stund vände hon på sig för att suga från mitt högra bröst. När hon var klar med det kysstes vi igen. Vi fnittrade och konstaterade att ingen annanstans hade vi läst om att amning som ett förspel. Det var verkligen udda, men samtidigt mycket bättre än vissa andra saker. Mariette kysste mina båda örsnibbar och på båda sidor om halsen. Naturligtvis ville hon att jag skulle få njuta precis lika mycket som hon själv hade gjort för bara en liten stund sedan.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Honestyisdead
2014-03-20 22:16
#17

#16 Var snäll och blanda inte in amning i sexuella handlingar. Amning är så långt ifrån sex man kan komma och är något små barn gör.

fatcat
2014-03-20 23:06
#18

Fast är väl egentligen inget fel med att låtsas "amma"? alltså för njutningens skull? Är ju inte samma sak som man gör med småbarn..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Intehärutandär
2014-03-20 23:13
#19

Amning skulle jag inte kalla förspel, MEN då man ammar drar livmodern ihop sig. Vilket är bra efter graviditet. Vid förspel händer samma sak om man rör brösten, och man kan få orgasm. Själv har jag inte blivit upphetsad med sonen vid mitt bröst, är helt andra tankar då än med man. Sedan finns div feticher förstås.

Fjordell
2014-03-20 23:18
#20

De är absolut inte ensamma om att göra amning till något sexuellt. Det finns ju vuxna människor som klär sig som, och låtsas vara små bebisar som en annan ska ta hand om, för att de tänder på det.

Jag kan inte se något större fel i att ha en sådan nisch, så länge man kan skilja på rätt och fel. Bara för att man sexualiserar handlingen, så betyder det inte att man sexualiserar barnen, eller ens den moderliga amningen.

Det gäller att ha tydliga ramar när man håller på med sådant, och det gäller lika mycket vid t.ex BDSM.

Nu är jag själv en bra bit ifrån sådant, men helt oförstående är jag inte.🙂

Annons:
Skorpion76
2014-03-21 07:22
#21

Hera: Du har förstått hela saken fel! Jag vet att det först och främst är till för små barn och äben om jag ammade ett barn skulle jag inte vilja ha sex med det. Det mina två tjejer gör med varandra är helt och hållet en njutningsgrej. Det har ingenting att göra med att någon av dem ska gfå i sig föda. Det är en ordentlig skillnad!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Rumpstek]
2014-03-21 07:53
#22

#17 Det finns även vuxna som gör det. Kvinnor med bröstmjölk ammar andra vuxna människor.

fatcat
2014-03-21 08:54
#23

Är väl upp till varje människa att bestämma själv vad man gör med kroppen. Så länge det inte är skadligt eller olagligt. 

 #22 "Finns" gör det säkert men är nog inte vanligt. Dessutom måste väl kvinnan vara gravid eller precis varit de

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Rumpstek]
2014-03-21 10:02
#24

#23 Nejdå, det går att framkalla mjölk ändå. Även män kan tillverka mjölk.

fatcat
2014-03-21 10:14
#25

Vi har ju för tusan inte bröst! Inte vår uppgift.😮

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

fatcat
2014-03-21 10:21
#26

Tjejer får ju sånt automatiskt i samband med graviditeten.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Gasoline
2014-03-21 10:22
#27

#25 hihi, vad kallar du området där dina bröstvårtor sitter då? ;-)

Annons:
[Rumpstek]
2014-03-21 13:14
#28

#25 Hur menar du nu? Även män kan tillverka mjölk, och även kvinnor som inte varit gravida.

Även män har mjölkkörtlar och allt som krävs.

fatcat
2014-03-21 13:25
#29

#27 Muskler! 😉

#28 Finns ingen mening med att vi män mjölkar..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Rumpstek]
2014-03-21 13:46
#30

#29 Tja, oavsett vad du tycker så kan män producera mjölk.

Skorpion76
2014-03-21 14:19
#31

Rumpstek: Var har du sett det?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Honestyisdead
2014-03-21 14:43
#32

Till alla som kommenterade; jag anser inte att man ska kalla det amma när vuxna utför sexuella handlingar. Vi ger inte varandra mjölk utom några få, och då brukar det inte vara sexuellt.

Amma gör man ett litet barn och detta bör aldrig blandas ihop. Det tycker jag är äckligt. I texten jag kommentera handlar det inte ens om att suga mjölk. Det är bara sex!  Ingenting som liknar amning.

[Rumpstek]
2014-03-21 15:12
#33

#32 Men varför är det du som bestämmer det? Vad andra vill kalla det, är ju upp till dem.

[Rumpstek]
2014-03-21 15:13
#34

#31 Även män har mjölkkörtlar.

Annons:
Honestyisdead
2014-03-21 15:20
#35

#33 Jag har ingenstans sagt att jag bestämmer. Jag säger vad jag anser om det.

Skulle någon säga så IRL till mig skulle jag säga precis samma sak. Jag vill inte se eller höra det blandas ihop med något man gör med en bebis. Vad folk sedan kallar det när jag inte är där är en annan sak.

Att använda ordet rätt är väl knappast fel? Att amma betyder att man ger ett spädbarn mat genom bröstet.

[Rumpstek]
2014-03-21 15:21
#36

#35 Jag vill inte höra om folk som suger på folks bröst oavsett vad de kallar det.

Skorpion76
2014-03-21 15:21
#37

Om du inte vill kalla det för amning, vad vill du i så fall kalla det. Själv skulle jag kunna tänka mig att suga på en kvinnas bröst mycket hllre än att skicka hnne mellan benen! Det tycker jag är skitäckligt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Rumpstek]
2014-03-21 15:22
#38

#37 Ehm, jag skulle helst låta bli både och.

Honestyisdead
2014-03-21 15:24
#39

#37 Det är inte amning eftersom ni inte ger varandra näring genom mjölk. Ni suger bara på varandras bröst för att ge njutning. Inget annat.

Men vill du kalla det amning kan du ju, men jag tycker det är hemskt opassande.

[silkesnosen]
2014-03-21 15:25
#40

Du får gå på tjejens reaktioner. Jag personligen förstår inte alls det här slickandet, sugandet och bitandet, men killar verkar tycka om det, så jag låter dem… Jag uppskattar egentligen bara händer. Jag kan dock finna mäns fascination intressant. Hur som helt utforska varandra med värme:)

Anonym
Anonym
2017-08-08 23:03
#41

Gammal tråd, jag vet. Men jag måste få fråga, min kille kan fråga om vi kan gå undan och prata ibland när vi är iväg. Väldigt privat sätter han sig framför mig, tar ut min högra (alltid den högra) och börjar suga. Han suger en stund och sen kysser han mig från brösten och upp till mina läppar. Där stannar han någon minut innan han säger tack och vi går tillbaka. Varför gör han detta? Jag har alltid sugmärken på mina bröstvårtor (den högra är nästan svart så mycket han sugit) Syns massor eftersom jag har extremt dåliga pigment (rödhårig) Jag gillar det, men jag undrar varför han gör det när vi är iväg.

Annons:
Honestyisdead
2017-08-08 23:06
#42

#41 Det måste du ju fråga honom. Det vet bara han.

Gillar du det inte så säg nej.

Annielle
2017-08-09 09:56
#43

Det låter inte som någon sexuell grej, mer som en trygghetsgrej för honom med ditt bröst på samma sätt som småbarn och mammans bröst.

För länge sedan var det en kille jag hade en relation med som ville ligga med huvudet i mitt knä och näsan nära underlivet eftersom han kände sig trygg med lukten, hade för honom att göra med känslan han hade haft som liten nära sin mamma…

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: