Annons:
Etikettsamlevnad
Läst 17880 ggr
[RMSLiners]
7/8/12, 10:10 PM

Aldrig fått orgasm

Jag är snart 30 basst och har aldrig i mitt liv fått orgasm vare sig med en man eller själv oavsett ställningar, redskap osv. Jag får en "behöver kissa" känsla så det nästan känns som jag ska explodera vilket jag vet kommer från stimulering av G-punkten men aldrig får jag en orgasm. 

Vad gör man åt sådant? Kan man göra något åt det?

Försöker verkligen med alla metoder man fått tips om från höger och vänster, redskap, atmosfären, förspel, koncentration, spänna muskler mm men inget funkar.

Annons:
[Devya]
7/9/12, 12:13 AM
#1

Det finns ju tyvärr vissa som försöker och försöker men som aldrig får orgasm. Personligen tror jag att det ligger i huvudet på en - hämningar.

Men jag skulle inte ge upp om jag vore dig. Det kan ju hända att det blir tröttsamt i längden att försöka men jag tror inte att det är omöjligt att du skulle kunna få en orgasm.

Tyvärr tror jag att jag inte har så många bra tips till dig eftersom det verkar som du redan har testat på det mesta. Om det är så att du lider av hämningar (medvetet eller undermedvetet) så kanske det är lättast att experimentera på egen hand. Man brukar oftast kunna slappna av lite mer då man är ensam. Det jag brukar göra är bara att "clear my mind". Det är inte att tänka för mycket utan att bara känna och låta det ta sin tid. Men sen på andra sidan har jag aldrig haft svårt för att få orgasm, varken tillsammans med någon eller på egen hand.

Tina-A
7/9/12, 3:30 PM
#2

Jag skulle helt klart satsa på att få orgasm ensam först och främst. Prova både klitoris och g-punkt, även om det är betydligt vanligare att man får klitorisorgasm!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[RMSLiners]
7/20/12, 8:46 PM
#3

Har läst på en britisk sida att det även kan vara fel i systemet där nere som gör att orgasm inte kan uppnås. Kan man prata om detta med kvinnokliniken tro eller är det någon annan man ska vända sig till? 

Sex för mig är ibland en ren depression just för att jag vet att orgasm för mig är omöjligt att uppnå. Min man skiter fullkomligt i om jag får orgasm eller inte förvisso men så lätt är det inte för mig. Vi försöker ju men efter 1 timmes försök orkar varken han eller jag längre.

Ladydragon
7/20/12, 10:45 PM
#4

3# nja jag tror nog du kan få orgasm

det låter mer som blockering du tror du inte kan få orgasm och då får du inte det helt enkelt

några råd som kanske kan hjälpa dig:

lär känna din kropp och ditt underliv blanda inte in din pojkvän utan ha sex med dig själv

har du provat någon leksak som endast är klitorissstimulerande? skippa det där med dildos så länge

har du provat med duschmunstycket det kan fungera riktigt bra…

många blandar oxå ihop det hela att stimulera klitoris som sitter en bit ifrån slidan är det enklaste sättet att få orgasm på och många kvinnor kan inte få orgasm av enbart samlag

ha tålamod och försök slappna av tömma huvet och så vidare

jag misstänker lite oxå att erat sexliv inte är sådär jättekul och skiter din pojkvän i din njutning så varför har ni då sex? det ska ju inte bara handla om den enes njutning eller?

lite råd och jag hoppas jag inte trampade dig på tårna…

[RMSLiners]
7/20/12, 10:57 PM
#5

#4 Jag har provat det mesta men inget har hittills fungerat. Har provat i både duschen, sängen, soffan ja överallt med mig själv men det går inte. Tänker inte så mycket på saker mer än njutningen men likförbannat går det inte. Kanske gör fel, vad vet jag. Obestämd

Jag njuter av att ha sex då han alltid når min g-punkt och den intensiva känslan gör att min kropp ryser och blir varm, en känsla som jag också kan tappa väldigt fort om tankarna far åt fel håll eller om han byter taktik. Men någon orgasm dyker aldrig upp vilket man liksom saknar.

Stimulera klitoris under samlag är något som är oerhört obehagligt för mig så det undviker jag i bästa mån, gör nästan ont av att göra det under samlag eller så känns det ingenting.

Tina-A
7/21/12, 7:15 AM
#6

#5: men långt ifrån alla får g-punkts orgasm, tror det bara är 20% av alla tjejer som får det, men visst är det skönt när dom kommer åt :-) jag får bara orgasm av oralsex eller av att i ensamhet stimulera klitoris. Båda är förstås klitorisorgasmer men det är allra lättast för mig att göra det själv ensam. Oralsex funkar men det har tagit en del träning, är så mycket svårare när man inte är helt ensam tycker jag :-) några gånger har jag lyckats få orgasm genom att stimulera klitoris under samlag men då är det alltid under väldigt kontrollerade former - allt måste vara precis som när jag är ensam! Han får bara röra sig jättelångsamt så han inte "stör" och jag vill ligga precis som jag gör när jag är ensam, någon annan ställning funkar inte och det funkar inte heller jämt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Annons:
hus-musen
7/22/12, 11:40 AM
#7

Att kunna få orgasm genom bara penetrering är ju inte direkt vanligt, rätt få tjejer kan det. Så klitorisstimulering är rätt viktigt för att kunna få orgasm. 

Jag är rätt säker på att det inte är något fel på dig, det sitter nog mer i teknik och i huvudet faktiskt. Du känner press, blir deppig av sex och tappar lätt fokus skriver du, inte konstigt att du inte kan få orgasm då.. Det hade inte jag heller kunnat.
Prova ensam, titta på filmer kanske, det finns ju instruktionsvideos på olika tekniker som kanske kan hjälpa dig.

Qui dormit, non peccat

 


[Ai-chan]
7/22/12, 11:53 AM
#8

Testat kolla på porrfilm?

Eller kollat på något som gör så att du tänder till.

[RMSLiners]
7/22/12, 6:17 PM
#9

#8 Jadå. Har testat det med.

VerraWaterHeart
8/11/12, 4:36 PM
#10

Jag har också svårt för att få orgasm just när man har sex.

Men då jag onanerar själv får jag jämt orgasm, så sex är inte lika roligt för min del, men vad gör man inte för sin pojkvän. Får ju orgasm nån gång men är ju sällan. Vad jag bruar göra då jag onanerar är att kolla på porr det hjälper, annars skulle inte jag inte heller få orgasm, testade allt innan som du, sen testa jag att kolla på porr samtidigt och då har det alltid fungerat..

Äring och Fred.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Med Vänliga Hälsningar Veronica.

**
**

[Ai-chan]
8/11/12, 9:55 PM
#11

Jag måste också kolla på porr när jag onanerar. Det går inte annars, eller så dröjer det mycket längre - och risken är att jag hinner lessna innan jag har kommit. Brukar kunna behöva ha porr lixom i bakgrunden med när man har sex typ, pinsamt nog (brukade ha det när jag var med min fd sambo:/). Men sällan jag kommer ändå. Och under sex måste jag smeka klitorisen, annars kommer jag verkligen inte alls.

#9 ok. hmm.

VerraWaterHeart
8/11/12, 10:34 PM
#12

Ja är samma för mig, måste nästan smeka mig själv innan man har sex så man får njuta, men hur ofta gör man det, skulle vara om man slängde sambon i säng då han kom från jobbet etc och att man lekt lite innan framför porren, men då måste man se till att man inte fått orgasm för då tappar man ju lusten, så det där e lite svårt :(

Äring och Fred.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Med Vänliga Hälsningar Veronica.

**
**

[WickedAlly]
8/12/12, 3:31 AM
#13

TS: Hade länge svårt att få orgasm, var aktiv i över sex år innan det skedde och när det väl hände så var det när jag var själv. Jag köpte leksaker och allt möjligt, sedan visade det sig att det funkar bäst är min egen hand lustigt nog.

Men, det jag skulle säga var att för mig fungerar det att göra mig själv upphetsad utan att ta på mig själv genom att se på porr eller läsa sexnoveller (vissa är långt bättre än någon pang på-rulle) ganska länge. Kan sitta och kika och läsa i flera timmar, testa mig fram vad jag tänder och är sugen på just då. Sen när jag märker att jag är så långt inne i vad jag ser på, och då alltså riktigt våt om man får vara så uppriktig, så "är det dags", haha. Vad svårt det ska vara att förklara sånt här..

Hur som helst, jag verkar vara lite trög i starten och behöver lååångt "förspel". Du kanske är likadan? Behöver vara ifred och bara förlora dig i tanken och känslan?

Annons:
Upp till toppen
Annons: